תציצו פנימה…זה עשוי לשנות את החיים של הקרובים אליכם.

blur, person, lifestyle-1972569.jpg

רוצים לסייע לקרובים שלכם להרגיש יותר טוב עם כאבי הגב שלהם?… #שתפו
מחלימים ספונטנית "גם מפריצות דיסק".

וגם, למה הגוף שלנו זקוק להכוונה של אנשי מקצוע המכירים בחשיבות תנועה, העמסה, אימוני כוח ומנוחה בכדי לאפשר לנו שיפור בסימפטומים.

בפעם הבאה שמישהו מחזיק בידו או בפיו הוכחות חותכות שיש לי "פריצות דיסק" מלפני 5 שנים ולכן אסור לו לעשות X…Y…Z

1. תבינו, "פריצות דיסק" או כל שינוי אחר במבנה עמ"ש הוא חלק מהשינויים המתרחשים עם השנים להמוווון אנשים, וחלק מגורמי הסיכון הם חוסר תנועה.

2. המווווון אנשים סובלים משינויים ניוונים ללא צורך ליטול משככי כאבים כל היום ובלילה ולמעשה הם ללא מושג קלוש שיש להם שינויים שכאלו….כן כולל "פריצות דיסק".

3. טיפולים שמרניים (פיזיותרפיה…הכוונה לתנועה, שילוב מאמני כושר) לעיתים, אם לא ברוב הפעמים, הם כלי פנטסטי למניעה ואף טיפול בסימפטומים הקשורים בשינויים ניוונים….כן כולל "פריצת דיסק".

4. המון שינויים ניווניים הם דינאמיים ומשתנים ולא קעקוע קבוע וסטטי לכל החיים…יש החלמות ספונטניות ויש הטבות בסימפטומים…כן כולל "פריצת דיסק".

5. עומס זה לא דבר רע, גם לא על הגב, אנחנו רוצים להעמיס על הגוף, במגוון של עומסים, למשך, תדירות ועוצמה הנמצאים תחת שיקול דעת המותאם לצרכיו של האדם מולכם.
בעבור עומס נדרשת מנוחה לאפשר אדפטציה.
תשאלו את hans selye

ואם אתם עדיין מתייחסים לעומסים כאל דבר "רע" או עדיין לא מבינים את חשיבות המנוחה גם המנטלית מעומסים, אתם צריכים לרענן היטב את ידיעותכם באימון והשלכותיו

**קישור למאמר בתגובה הראשונה**

#שתפו
#הגוף הוא מכונה משומנת…תזיזו אותו, במגוון דרכים ואפשרויות. תניעו משאות כבדים, תנוחו, תאכלו היטב תכבדו את גופכם.

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן